Mar 11, 2019 Eventos

New EMEC mission in Asia with EU Gateway: business week in Singapore and Manila

After taking part last July in the mission in Singapore and in Kuala Lumpur, Malaysia, EMEC has been selected again by the European Union for joining EU Gateway business missions, an initiative funded by the EU for helping picked European companies to establish long-lasting business collaborations in Asian markets, more specifically in Japan, China, Korea and South East Asia (Singapore, Indonesia, Malaysia, Philippines, Thailand and Vietnam).

Dic 12, 2016 Eventos

EMEC en Piscine Global y en Pollutec

EMEC participó en dos importantes eventos en la segunda quincena de noviembre, ambos en Lyon, Francia.

Del 15 al 18 de noviembre, nuestra amplia gama de productos para piscinas fue exhibida en Piscine Global Europe 2016, "la exposición principal en el mundo para la industria de las piscinas y de las spas" y también "un punto de referencia internacional para el sector". Nuestras configuraciones específicas de instrumentos para piscinas atrajeron a muchos visitantes en el stand de EMEC, entre los 17.876 que han cruzado las puertas del centro de exposiciones y convenciones Eurexpo. El 39% de los visitantes procedían de fuera de Francia, en representación de 98 países.

Oct 13, 2016 Eventos

EMEC at Pollutec Maroc and WETEX

In the first week of October the best EMEC products have been on show in two important exhibitions linked with wide and expanding markets like those of North Africa and Middle East. While Pollutec Maroc is growing every year, being part of the POLLUTEC global series also featuring exhibitions in France (where EMEC will be from November 29 to December 2), Algeria, Brazil and China, WETEX is now one of the biggest of its kind due to its 1,900 exhibitors coming to Dubai from 46 countries.