aug 02, 2016 Nieuws

EMEC New Website: emec-pumps.com

EMEC heeft een nieuwe website gelanceerd, de volgende stap van een non-stop evoluerend bedrijf. Met de nieuwe URL welke een wereldwijde dekking geeft van de core business, maar boven alles om een compleet en de gemakkelijke toegang tot alle EMEC systemen te verkrijgen. Simpel navigeert u door onze website op zoek naar de gevraagde informatie. Of U al klant van ons bent of een potentiele klant, alles is makkelijk te vinden, geregistreede klanten kunnen extra support krijgen, bijvoorbeeld software updates, manuals, onderdelenlijsten etc. downloaden. De EMEC wereld van systemen was nog nooit zo makkelijk toegankelijk.

102

Met de nieuwe kijk op desig en uitvoeringen, geeft de nieuwe website u als klant een centrum om het EMEC programma te ontdekken, of zelfs met een "Direct Line" waar u als klant van alle nieuwtjes en updates op de hoogte gehouden wordt. Door u te registreren kunt u van nog meer voordelen profiteren. Al deze online services en de software ERMES welke door EMEC is ontworpen helpen u als klant een exclusieve controle en toegang tot alles wat in deze omgeving toegankelijk is. Waar u ook bent en elk moment van de dag. Het Web adres WWW.EMEC-PUMPS.COM vergeet u nooit meer.

Vanaf vandaag EMEC heeft een gloednieuw huis:

www.emecpumps.com

Showcase Devices Presentation